הנמכת תקרה בגבס למזגנים

הנמכת תקרה בגבס למזגנים

רגע לפני שאתם מזמינים קבלן גבס עבור הנמכת תקרה, האם ביצעתם את סקר השוק הנדרש בימינו? בשורות הבאות, נעבור על המידע הקשור בעבודה זו, תוך שנסביר כיצד ולאיזו מטרה הנמכת התקרה מתבצעת – המשיכו לקרוא.

לשם מה צריך הנמכת תקרה בגבס?

בין אם בדירות מגורים, בבתים פרטיים או במשרדים ובתי עסק שונים, הנמכת תקרה בגבס מהווה פתרון נפוץ במיוחד. הפתרון הזה משמש להסתרה של צנרת מיזוג אוויר, כאשר זו כוללת גם את תעלות החשמל ותשתיות נוספות. במקביל לכך שפעולה זו מהווה פתרון פרקטי, חשוב לציין גם כי ניתן להשתמש בהסתרה (כלומר בהנמכת הגבס) גם לצורך עיצוב דקורטיבי, יצירת תאורה נסתרת, או אפילו שיפור האקוסטיקה בחדר. עם זאת, ראוי לציין כי קיימים גם חסרונות מסוימים בהנמכת התקרה, אולי נכנה את החסרונות האלו "אתגרים". למשל, הנמכת התקרה גורמת, במידה מסוימת, להקטנת גובה החדר. לכן, עלולה לגרום לתחושת צפיפות.

מי מבצע את העבודה?

בדרך כלל, שיפוצניקים מבצעים את העבודה הזאת. עם זאת, במקרים מסוימים ביצוע הנמכת תקרה בגבס ע"י איש גבס, הנדימן או שיפוצניק, זו גם אופציה. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי במידה שתצטרכו התקנת מזגן, כמובן שהנדימן או שיפוצניק לא יוכלו לעזור לכם. בתוך כך, קחו בחשבון את 3 הדגשים הבאים:

  • זוהי עבודה אשר מתבצעת על ידי חשמלאי מורשה, אלא אם יש לכם שיפוצניק עם ידע והסמכה לעבוד עם מערכות חשמל ותשתיות.
  • במקרים מסוימים יש צורך להזמין גם שרברב עבור ביצוע עבודות שונות, כמו למשל חיבורים בין צנרות שונות של המזגן לבין צנרות אחרות במבנה.
  • בין אם אתם צריכים איש מקצוע כזה או אחר, תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מיזוג אוויר, חשמלאים, הנדימנים וכו'. זו הדרך הטובה ביותר לחסוך עלויות.

לסיכום, כמה עולה הנמכת תקרה למזגן?

בעוד כי מחיר הנמכת תקרה למזגן נע בין כ-300 – 700 ₪ למטר רבוע, מחיר זה יכול להשתנות בהתאם לכל מיני גורמים שונים. למשל, סוג הגבס שעושים בו שימוש, כאשר גבס "כחול" נגד מים תמיד יהיה יקר יותר. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי סוג ההנמכה משליך על המחיר. לדוגמה, תקרה צפה בדרך כלל תהיה יקרה יותר מאשר תקרה רגילה. במקרים אלו של הנמכת תקרה צפה, המחירים יהיו צפויים לנוע בין 500 ₪ ל-700 ₪ בממוצע.

יש לציין, המחירים לעיל מהווים המלצה בלבד. הלכה למעשה, הם יכולים להשתנות בהתאם למוניטין והניסיון של אנשי המקצוע, בהתאם לציוד בו הם משתמשים, שיטות העבודה וכו'. לכן, חשוב לערוך סקר שוק וכן השוואת מחירים לפני שמזמינים קבלן גבס כזה או אחר, טכנאי מיזוג אוויר, חשמלאי וכן הלאה. זו הדרך הנכונה להזמין את אנשי המקצוע המתאימים במחירים האטרקטיביים ביותר.

רוצים לקבל הצעת מחיר לתיקון המזגן ? מתחייבים למחיר משתלם !

מאמרים נוספים

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​