מילוי גז במזגן

מילוי גז במזגן

מילוי גז במזגן הוא תהליך שצריך לעשות מדי פעם. הסיבה לכך היא שהמזגן משתמש באנרגיה רבה ואם נגמר לו הגז, ייתכן שהוא לא יעבוד כמו שצריך.

הצעד הראשון למילוי הגז במזגן הוא להסיר את המכסה. תראה את הטנק, שיוצאים ממנו שני צינורות. צינור אחד יהיה מחובר לזרבובית, בעוד שלאחר יהיה פתח בקצהו. יש לחבר את הזרבובית לצינור, אותו תוכלו למצוא בתוך הבית או מחוצה לו.

השלב הבא הוא לחבר את הצינור על גבי הזרבובית ולהפעיל את שני המכשירים (המזגן והצינור). ברגע ששני המכשירים מופעלים, פתחו את הברז כך שמים יתחילו לזרום לתוך המיכל עד שתראו בועות יוצאות מתחתיו – זה אומר שיש שם מספיק מים עכשיו. עכשיו את

בעיה שכיחה שכאשר מפעילים את המזגן מתחיל להריח גז. הסיבה לכך היא שלמזגן מערכת חימום חשמלית וכאשר הוא מתחיל להתקרר, הוא זקוק ליותר דלק. ריח זה עלול להיות לא נעים ואף להוביל לסיכונים בריאותיים.

מזגנים הם מכשיר נפוץ בבתים רבים. כאשר אתה צריך למלא את הגז, אתה צריך להיזהר לא לשפוך אותו על הרצפה. עדיף להשתמש במיכל עם פיה.

לעולם אל תנסו למלא את הגז במזגן על ידי שפיכתו לחלק העליון של המכונה. אתם לא יכולים לשלוט כמה ייכנס וזה עלול לדלוף החוצה אל הרצפה , וזה מסוכן ומבולגן.

גז או נוזל קירור – מה ההבדל?

יש למלא מזגנים בנוזל קירור. הסוג הנפוץ ביותר של נוזל קירור הוא R-22, שהוא פחמן הידרוכלורופלואורי (HCFC). הגז מאוחסן במערכת קירור של מזגן והוא נשאב החוצה מהמערכת כאשר המזגן צריך להתקרר.

הדרך הנפוצה ביותר למילוי מזגן בגז היא באמצעות צינור גז. חלק מהיצרנים הציגו טכנולוגיה חדשה המאפשרת הזרקת גז למערכת הקירור ללא צורך בצינור.

מערכת מיזוג נועדה להסיר לחות וחום מהאוויר. זה נעשה על ידי ניפוח אוויר חם ויבש על פני סליל קירור. אדי המים המעובה מתנקזים למחבת המאייד וחוזרים לתוך המדחס למחזור.

סליל הקבל מקורר על ידי מאוורר שמנשף מעליו אוויר. אם אתם גרים באקלים לח, זה יכול להוביל לבעיות עם עיבוי על הסליל ובמחבת המאייד.

בכל מקרה בו אתם זקוקים למילוי גז, חשוב מאוד לקרוא ולהזמין שירות של טכנאי מזגנים שיגיע אליכם ויבחן את הבעיה האם באמת מדובר על מילוי גז או שמא קיימת דליפה או כל בעיה אחרת במזגן.

רוצים לקבל הצעת מחיר לתיקון המזגן ? מתחייבים למחיר משתלם !

מאמרים נוספים

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​