מה גורם למזגן להיות קפוא

מה גורם למזגן להיות קפוא

מה גורם למזגן להיות קפוא ? כל הסיבות בגללן מזגן יכול לקפוא.

המזגן קופא בגלל חוסר בקירור או בגלל שהטמפרטורה בחוץ נמוכה מדי.

אולי המזגן קפא בגלל שהוא לא כובה כמו שצריך, או בגלל שהטמפרטורה בחוץ נמוכה מדי, או שיש נזילה במערכת.

מזגנים יכולים לקפוא מכמה סיבות. הנפוץ ביותר הוא שהיחידה אינה בשימוש תכוף מספיק, מה שגורם לקירור להתקרר מדי ולהקפיא.

כמה סיבות נוספות הן שהמזגן דולק יותר מדי זמן או שהוא לא כובה כמו שצריך, מה שעלול לגרום להיווצרות עיבוי בחלק הפנימי של היחידה, שאחר כך קופא וחוסם את זרימת האוויר.

המזגן יכול לקפוא כאשר אינו מתוחזק כראוי. אם המסנן סתום בלכלוך, אבק או שיער של חיות מחמד, או אם צינור הניקוז חסום, אזי היחידה לא תוכל להתקרר.

זה יכול לקרות גם כאשר יש יותר מדי אנשים בחדר וכולם משתמשים באותו מזגן. האוויר היוצא מהיחידה יהיה קר מדי ויגרום לאדי מים בחדר להפוך לקרח במגע. זה יסתום את הסלילים ויגרום להם לקפוא.

איך לטפל במזגן קפוא ?

מזגנים קפואים הם בעיה נפוצה שרבים מאיתנו נאלצים להתמודד איתה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לכבות את המפסק למזגן. לאחר מכן, אתה יכול להסיר כל קרח מהיחידה עם מייבש שיער או אקדח חום. זה ימיס את הקרח ויאפשר לך לנקות אותו.

ישנן דרכים רבות בהן ניתן לטפל במזגן קפוא. עם זאת, חשוב שלא תשתמש באף אחד מהם אם המזגן כבוי במשך יותר מ-30 דקות או אם עדיין יש עליו קרח לאחר המסתו עם מייבש שיער או אקדח חום.

אם המזגן קפוא, סביר להניח שזה בגלל שקו הניקוז נסתם בקרח. הצעד הראשון לטיפול בבעיה זו הוא למצוא את קו הניקוז ולנקות אותו מכל סתימה. אם אינך בטוח היכן נמצא קו הניקוז, כדאי לעיין במדריך למשתמש לקבלת הוראות כיצד לאתר אותו.

אם קו הניקוז נוקה מחסימה ואין בעיות אחרות במערכת או בבית , אז לא צריך לעשות שום דבר אחר. עם זאת, אם יש מערכת חדשה יותר שמשתמשת בסליל ולא במדחס והיא קפאה, ייתכן שתצטרכו לקרוא אל טכנאי מזגנים כדי שייצא ויסתכל עליה.

אם המזגן קפוא, אל תנסו להפשיר אותו. זה רק יחמיר את הבעיה ועלול לגרום לנזק למים. במקום זאת, התקשרו לאיש מקצוע שיבוא לתקן את הבעיה.

רוצים לקבל הצעת מחיר לתיקון המזגן ? מתחייבים למחיר משתלם !

מאמרים נוספים

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​