חומרים מומלצים לניקוי מזגן ביתי

חומרים מומלצים לניקוי מזגן ביתי

אנו ממליצים להשתמש בשואב אבק ובמגבות נייר כדי לנקות את המסנן . אפשר גם להשתמש בשואב אבק מסנן אוויר לעזרה נוספת.

מזגנים הם לא רק לקיץ – הם שומרים עלינו קרירים כל השנה. עם זאת, לנקות אותם זה לא כל כך קל. השלב הראשון הוא למצוא את המסנן ולשאוב אותו עם שואב אבק רגיל או שואב מסנן אוויר לעזרה נוספת. השלב השני הוא לנגב כל אבק שהצטבר בחלק החיצוני של היחידה. לבסוף, לבדוק את החלק הפנימי של היחידה עבור חלקיקי אבק שעלולים להסתתר גם שם.

החומרים הדרושים לכם לניקוי המזגן תלויים בסוג המערכת שיש לכם. אם יש לך מזגן לחלון, אז אפשר להשתמש בשואב אבק כדי לשאוב אבק ולכלוך ביחידה. תצטרכו גם צינור או מגבונים לחים כדי לנגב את החלק החיצוני של היחידה. ניתן להשתמש במטלית רטובה במים גם אם אין מים זמינים.

אם יש לכם מצנן אידוי, חשוב שלא לנקות אותו במים או בסבון מכיוון שהדבר יפגע ביחידה. במקום זאת, השתמש בשואב אבק ובמטליות יבשות כדי לנקות את החלק החיצוני של היחידה ולנגב את כל האזורים הלחים בפנים עם מטליות יבשות.

אם יש מטהר אוויר, אז אין לנקות אותו כלל כי זה ישפיע על רמות הביצועים שלו.

אם לא בטוחים איזה סוג של מערכת יש לכם, עיינו במדריך למשתמש לקבלת פרטים כיצד לנקות את המערכת בצורה הטובה ביותר.

מזגנים הם חלק חשוב בבית. הם שומרים על הבית קריר ונוח במזג אוויר חם. עם זאת, הם אינם פועלים היטב כאשר הם מלוכלכים וסתומים בפסולת. חשוב לזכור תמיד כי ניקוי המזגן הוא חובה, חשוב מאוד לנקות אותו בצורה יסודית. מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבתי על למה חשוב לנקות את המזגן בבית וגם תדעו איך לנקות את המזגן בצורה נכונה.

ניתן להשתמש בחומרים הבאים לניקוי מזגן ביתי:

  1. שואב אבק
  2. מברשת מפוח
  3. חיבורי ואקום
  4. דלי מים חמימים עם סבון או חומר ניקוי

איך יודעים מתי צריך לנקות את המזגן בבית

ככל שעונת הקיץ מתקרבת, אנשים רבים מתחילים לתהות כיצד לשמור על קור רוח בתיהם. אחד הפתרונות הוא לנקות את המזגן בבית.

השלב הראשון הוא בדיקת מסנן האוויר. אם יש בו אבק או פסולת, תצטרך להחליף אותו. השלב השני הוא לנקות את הסלילים בגב היחידה ולוודא שהם לא סתומים מלכלוך או אבק. לבסוף, לשאוב אבק מסביב ומתחת למזגן מכיוון שזה יעזור להיפטר מכל פסולת שעלולה לחסום את זרימת האוויר

רוצים לקבל הצעת מחיר לתיקון המזגן ? מתחייבים למחיר משתלם !

מאמרים נוספים

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​