איך מזגן עובד ?

איך מזגן עובד

אם אתם רוצים לדעת איך מזגן עובד ? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אופן פעולת המזגן ומה באמת גורם לבית שלכם להתקרר בימי הקיץ החמים. ואם אתם מזמינים טכנאי מזגנים אז כדאי שתדעו בדיוק על מה הוא מדבר ועל מה אתם משלמים. כי חשוב לזכור כי בחירת טכנאי מזגנים צריכה להיעשות בצורה נכונה.

העיקרון הבסיסי של מזגן הוא קירור החדר על ידי הוצאת חום מהאוויר. מזגנים פועלים על ידי הכנסת אוויר חם ויבש וניפוח אוויר קר ולח. תהליך הוצאת החום מהאוויר נעשה על ידי נוזל קירור הסופג חום והופך לנוזל. כאשר נוזל הקירור הנוזלי נשאב דרך מעגל, הוא משחרר חום כשהוא מתאדה בחזרה לגז.

מזגנים פועלים על ידי הסרת חום ולחות מהאוויר, ומאפשרים לכם להישאר קרירים ונוחים. ישנם שני סוגים עיקריים של מזגנים: יחידות חלונות, המותקנות בחלון, ומערכות מיזוג מרכזיות, המספקות קירור בכל ביתכם.

יחידות חלונות אידיאליות לחדרים שאינם במיקום מרכזי או לחדרים שלא מתחמם או קר מדי. מזגן מרכזי אידיאלי לקירור בית שלם מכיוון שהוא מספק קירור עקבי בכל הבית.

מדחס של מזגן הוא מה שגורם לו לעבוד; הוא שואב נוזל קירור דרך סלילים במערכת כדי לקרר את נוזל הקירור לפני שליחתו חזרה לצינורות הבית.

מזגן הוא מכונה הפועלת על ידי סילוק חום מהאוויר. הוא עושה זאת על ידי קירור האוויר וסילוק לחות ממנו. זה נעשה באמצעות מחזור קירור.

למחזור הקירור ארבעה חלקים עיקריים – מאייד, מדחס, מעבה ומקלט. המאייד הוא המקום שבו החום והלחות מוסרים מהאוויר, בעוד המדחס שואב גז לצורת נוזל. לאחר מכן הגז עובר דרך המעבה, שם הוא מתקרר והופך שוב לנוזל לפני שהוא נכנס למקלט כדי לאחסן אותו עד שיידרש שוב.

מה עושה מאייד במזגן

מאייד הוא מכשיר שמסיר אדי מים מהאוויר. הוא משמש בדרך כלל ביחידות מיזוג אוויר כדי לספק אוויר קריר ויבש לפנים הבניין.

כאשר אתה מפעיל את יחידת ה-AC , אוויר חם נכנס לצד אחד של המאייד ומתקרר על ידי הסלילים שבתוכו. הצד השני של המאייד מכיל סלילים קרים אשר מתעבים ומוציאים אדי מים מהאוויר הקריר. התוצאה היא פיצוץ קריר ויבש של אוויר ממוזג שיוצא מתוך פתחי האוורור בבית.

מה עושה מדחס במזגן

מדחס מזגן הוא המרכיב החשוב ביותר בכל מזגן. זה מה שמזרים נוזל קירור דרך המערכת ומצנן אותו לפני שהוא נפרץ לחדר.

המדחס כולל שלושה חלקים עיקריים: מנוע, מאייד ושסתום התפשטות. המנוע שואב נוזל קירור מאזור בלחץ נמוך לאזור בלחץ גבוה. הדבר גורם למעבר של נוזל הקירור ממצבו הנוזלי למצב גז, מה שאומר שניתן לקררו בצורה יעילה יותר על ידי המאייד. שסתום ההרחבה מווסת כמה נוזל קירור יוצא בכל פעם כך שתמיד יהיה מספיק עבור המדחס לעבוד איתו.

מה עושה מעבה במזגן

מעבה הוא מכשיר הממיר חום לאנרגיה מכנית. זהו מרכיב חיוני במזגן. במילים פשוטות, מעבה הוא מכשיר המקרר את גז הקירור עד לנקודה בה הוא הופך לנוזל.

הוא עושה זאת על ידי שינוי מצב הקירור מגז (חם) לנוזל (קר). לאחר מכן נוזל הקירור הנוזלי זורם דרך צינור ואל סליל מאייד על מנת לקרר את האוויר בבית או במשרד.

מה עושה מקלט במזגן

מקלט הוא מקום אליו מגיעים אנשים כדי להיות מוגנים מפני סכנה או מתנאים אחרים. מקלט יכול להיות בניין פיזי, או שהוא יכול להיות משהו כמו היער או מערה.

מזגנים הם מכשירים המקררים את האוויר בתוך מבנים. הם פועלים על ידי הסרת חום מהאוויר, ולאחר מכן נשיפה של אוויר קריר בחזרה לתוך הבניין. החום נלקח בדרך כלל מהאוויר על ידי שימוש בסוג כלשהו של נוזל קירור שמתקרר עד מתחת לנקודת הרתיחה שלו, מה שאומר שהוא משתנה מנוזל לגז.

רוצים לקבל הצעת מחיר לתיקון המזגן ? מתחייבים למחיר משתלם !

מאמרים נוספים

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​